astrologist.co.il

קריאה בקלפים - איך קוראים נכון בקלפים


קריאה בקלפים



קריאה בקלפים משמשת מימי קדם שיטה לגילוי העתיד, עכשיו רק נותר לגלות אילו קלפים קיבלנו בחיים





בלא מעט סרטים מוצגות לא פעם סצינות בהן נראות הדמויות יושבות אצל קוראי קלפים ומבקשות לגלות מה צופן להן העתיד. באותן סצינות, אותם קוראים בקלפים (בדרך כלל הן קוראות בקלפים), מבקשות להסתיר מהדמויות את מה שצופן להן העתיד ובכך נרמז לנו, הצופים, שסופו של הדמות יהיה רע.

קריאה בקלפים (קלפי טארוט) היא ענף מרכזי בתחום המיסטיקה. אנשים רבים נוהגים להשתמש בשירותי קוראות בקלפים לשם ניבוי העתיד שלהם. לא פעם מבקשים אנשים במצבים קשים לגלות מה צופן להם העתיד וכיצד עליהם להתנהג כדי להטיב עמו או למנוע את הרעת המצב. קריאה בקלפים, כמו קריאה בכף יד או קריאה בקפה, מהווה את אחד האמצעים המרכזיים לניבוי.

המשותף אגב לשלושת גישות אלו, שלא מדובר בגישות דתיות ולמעשה מדובר בגישות שאינן מקובלות על ידי הממסד הדתי. זאת להבדיל מנורמלוגיה או גימטריה. הסיבה היא שמקור גישה זו היא אצל הצוענים ועמים בעלי אמונות פגאניות ולא ביהדות או בדת מונויסטית אחרת.  מקורם אגב של הקלפים הוא לפי הערכות בסין, למרות שיש הטוענים שעוד במצרים הקדומה השתמשו בהם.


כיצד מתבצעת קריאה בקלפים

קוראות בקפה אוהבות לטעון, שקלפים בניגוד לקפה או אמצעי ניבוי אחרים, לא מבקשים לנבא את העתיד אלא להסביר לשואל כיצד עליו לכלכל את צעדיו ולהציג בפניו דרכים שונות להטיב עם חייו.

שיטת קריאה בקלפים:

שלב א'- שואלים את השאלה. אשר את התשובה שלה רוצים למצוא בקלפים

שלב ב'- מערבבים את החפיסה (78 קלפים בסך הכל). יש הטוענים שצריך לערבב בלי לחשוב על כלום ובכך אנו מגיעים לעניין כלוח ריק. יש גם קוראים בקלפים שמערבים את השואל בערבוב ומבקשים ממנו לעשות זאת.

שלב ג'-פריסת הקלפים. כל קורא בקלפים יפרוס את הקלפים בצורה שונה. חשוב לשים לב לאופי הנחת הקלפים אל השולחן, החצייה שלהם, סדר השאלות (לרוב נתחיל עם כן ולא ולאחר מכן נעבור לשאלות יותר מורכבות)

שלב ד'-קריאת הקלפים. כל קלף יש עליו תמונה שמסמלת למעשה דבר מסוים. עלינו להסביר לשואל מה אנו רואים בקלפים ומה זה אומר. כאן מדובר על עניין רגיש, שכן אם רואים מוות או מחלה, יש להעביר את המסר בצורה עדינה שלא תגרום לבהלה או פחד.

ישנן שיטות שאלות שונות, השיטה הקלה ביותר היא שיטת של כן ולא. התשובות לשאלות מתקבלות כך, מערבבים את הקלפים, חוצים את החבילה ל2, מוציאים 3 קלפים באופן מוסתר, כאשר הקלפים הקיצוניים מבטאים את התנגדות ותמיכה.והקלף האמצעי הוא התשובה. לרוב נהוג להשתמש בשיטה זו לצורך שאלות כגון, מה צריך לעשות במקרים מסוימים או דברים דומים. הקלפים הקיצוניים אגב, מבטאים הן התנגדות והן תמיכה (תלוי בתמונה). קוןרא בקלפים ידע לפרש את התמונה על פי העוצמה שלה, כדי לדעת מה יותר חזק, ההתנגדות או התמיכה.
 

לימוד קריאה בקלפים

ישנם מוסדות שמלמדים
קריאה בקלפים. בדרך כלל מדובר על 12 עד 15 מפגשים, כל מפגש נמשך מספר שעות, בהם לומדים חומר תיאורטי ומעשי, וכן עורכים תרגולים שונים. לימים אפשר להשתמש בתעודה שמקבלים כדי לפתוח מקום של קריאה בקלפים או להתמקצע גם בתחומים אחרים בעולם המיסטי.
 

 



22/11/2010    astrologist.co.il


© זכויות יוצרים – מאמר זה מובא על ידי אתר astrologist.co.il, הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים באתר. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם ו/או לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להעביר מאמר זה, או חלקים ממנו, לאף גורם. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי המאמר יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם – פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר


Copyright © 2024 astrologist.co.il כל הזכויות שמורות
אתר אסטרולוגים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום האסטרולוגיה
מתעניינים בקריאה בקלפים? מלאו את הטופס וקבלו פרטים
אנחנו עובדים עם אסטרולוגים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!