astrologist.co.il

אסטרולוגיה - החומרים מהם בנוי המזל


אומרים שאנשים חייבים להאמין במשהו, משהו שיחזק אותם, משהו שידחוף אותם, משהו שיעודד אותם. חלקנו מאמינים באלוהים, חלקנו מאמינים רק בעצמנו, יש מי שמאמין במזלות או יותר נכון באסטרולוגיה. כך היה מאז ומתמיד ונדמה שלעולם יהיה.

האמונה של בני האדם באסטרולוגיה מושכת אלפי אנשים לשמש כמין מורי דרך בתחום, אסטרולוגים, אשר זוכים לפופולאריות רבה הן בתקשורת והן במסגרות אחרות. אם רוצים לדעת עד כמה אותם אסטרולוגים פופולאריים, מספיק לעשות סקר קצר כדי לבדוק כמה אנשים קוראים את מדור האסטרולוגיה ביום אסטרולוגיהשישי או דואגים לפתוח את המדור היומי באתרי האינטרנט השונים. יש מי שלא שזז בלי לדעת מה מסמנים לו הכוכבים.

מהי בעצם אסטרולוגיה?

אסטרולוגיה היא ענף מיסטי, בו מנסים לחזות את העתיד על פי התנועה של 10 כוכבים. הערכה של אסטרולוגים היא שכוכבים ומזלות נעים סביב כדור הארץ (בניגוד למציאות בו כדור הארץ נע).

תחילה יבחן האסטרולוג את הכוכבים ביום בו נולד הלקוח ויבחן כל כוכב וכוכב ובאיזה מזל הוא היה מצוי. לאחר מכן בוחנים השפעות הדדיות, זוויות ועוד. כך יוצרים מפה אסטרולוגית. על פי מפה זו מנסים לנבא, כאשר החיזוי נשעה בהתאם למצב בו נמצאים הכוכבים לעומת המפה.

היסטוריה

מקורה של אסטרולוגיה הוא בימי קדם, הערכה היא שההתחלה היתה בסין הקדומה (אז נוצרה אסטרולוגיה סינית אשר מבוססת על 12 מחזורים של הירח, כאשר המזל של האדם נקבע על ידי השנה בה נולדים, כאשר כל שנה מתוארת על ידי חיה לה תכונות אופי ייחודיות), למרות שיש מי שרואה באברהם אבינו את האסטרולוג.
אסטרולוגים היו בתקופות קדומות כמו יועצים מדיניים היום. הם היו מייעצים למלכים בענייני חוץ ופנים, ולא פעם חזו עבורם את מה שעומד לקרות. הדבר היה נפוץ הן ביוון והן בתקופת האימפריה הרומאית.

מי שחושב שזה נגמר אז, טועה. לימים התברר שאישתו של נשיא ארה"ב המנוח, רונלד רייגן, ננסי, היתה אף היא מאמינה גדולה באסטרולוגיה וקבעה את סדר יומה בהתאם להמלצות אסטרולוגים. בישראל, אישתו של שר החוץ לשעבר סילבן שלום, ג'ודי, נוהגת לארח בתוכניות הרדיו והטלוויזיה שלה אסטרולוגים שמציגים מפת כוכבים לה ולאורחיה.

כיצד בנויה מפה אסטרולוגית?

מפה אסטרולוגית בנויה מ12 בתים שכל בית עוסק בתחום אחר בחיים. אישיות, פרנסה, משפחה, בית, בילויים, בריאות, ירושות, לימודים, סטטוס חברתי, שאיפות, ומוות. בין היתר מפה אסטרולוגית עוסקת גם בתחומים של תת הכרה, מודעות עצמית, יחס למקומות שונים, זיכרונות ועוד. למעשה היא מכילה את כל תחומי החיים והאישיות של האדם
כפי שציינו המפה מתבססת על 10 כוכבים, שכל אחד מהם מסמל משהו אחר. למשל מרקורי מסמל שכליות ותנועה, ונוס מסמלת את היופי, יופיטר את השפע, נפטון את הרוחניות, שמש את החיוניות, ירח את התגובה והרגשות, מארס את הכח הפנימי, פלוטו את ההתחדשות, אוראנוס את המקוריות, וסטורן את הפסימיות.



22/11/2010    astrologist.co.il


© זכויות יוצרים – מאמר זה מובא על ידי אתר astrologist.co.il, הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים באתר. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם ו/או לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להעביר מאמר זה, או חלקים ממנו, לאף גורם. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי המאמר יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם – פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר


Copyright © 2024 astrologist.co.il כל הזכויות שמורות
אתר אסטרולוגים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום האסטרולוגיה
מחפשים אסטרולוגים? מלאו את הטופס וקבלו פניות
אנחנו עובדים עם אסטרולוגים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!